• به فروشگاه هامر میرداماد خوش آمدید
  • تماس با ما: 09123766144

هامر میرداماد

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

قوانین سایت و شرایط بازگشت

از اولویت‌های ما در هامر میرداماد رضایت‌مندی و آسودگی مشتریان است. ما در این راستا می‌کوشیم تا هر سفارش را در شرایط مورد انتظار شما به دستتان برسانیم. واحد خدمات پس از فروش ما بهترین شرایط ممکن را برای رضایت‌خاطر شما فراهم خواهد کرد.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در حالت نو و استفاده نشده باشد و در کارتن یا جعبه اصلی خود به اسکمی بازگردانده شود. برچسب و پلاستیک روی قاب و بند ساعت به هیچ عنوان نباید جدا شده باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه ساعت و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

وجود نقص و ایراد ظاهری در کالای خریداری شده (این مورد باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت ساعت به پشتیبانی مجموعه اعلام شود.)

بعد از ارسال کالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟

-  پس از دریافت کالا توسط مجموعهٔ ، حداکثر طی ۷۲ ساعت کاری سلامت محصول ارسالی توسط کارشناس خدمات پس از فروش مجموعه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت داشتن شرایط لازم بخش کنترل کیفی کالا، در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت برگشت وجه پرداختی، راهنمایی‌های لازم ارائه می‌شود.

-  در صورتی که مشتریان درخواست بازگشت وجه را داشته باشند، پس از بررسی کالا توسط کارشناس خدمات پس از فروش، ظرف ۷۲ ساعت مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

-  به هیچ عنوان امکان رزرو کالا وجود ندارد.

-  اگرچه روال برگشت کالا در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد اما باید توجه داشت که هیچ تعهدی از سوی مجموعهٔ هامر میرداماد

در مقابل انجام یک‌ روزه و یا دو روزه برگشتی صورت نمی‌پذیرد این مورد کاملا بستگی به تحویل پست و یا تیپاکس به مجموعهٔ‌ هامر میرداماد می‌باشد.​​​​​​​

نکته: هرگونه مشکل ظاهری در ساعت مچی باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت آن به اطلاع پشتیبانی برسد. پس از این زمان دیگر امکان مرجوعی ساعت براساس ایراد ظاهری فراهم نمی‌باشد.